Nieuwe ratjes erbij

Een vraag over gedrag of over het koppelen van ratjes? Stel 'm hier!
Els
Beheerder
Contacteer:

Re: Nieuwe ratjes erbij

Berichtdoor Els » ma 15 apr 2019, 07:55

Wat een verdrietig nieuws.
Maar wat goed en fijn dat je naar een dierenarts bent gegaan.

Wat je ratje heeft is inderdaad niet goed.
Dit kan een baarmoederontsteking zijn, of erger.
Medicijnen helpen dan vaak niet voldoende, alleen een operatie kan nog hoop geven.
Maar ik zie ook dat Fay al 2 is.

Ik hoop dat de medicijnen toch hun werk gaan doen.
Maar het kan ook zijn, dat je haar moet laten gaan.

En ja je hebt gedaan wat je kon, je ratje weet dat.

Ik zou zelf wachten met de koppeling.

Kijk eerst maar hoe het afloopt met Fay.

Want je hen nu al even zorgen genoeg.

Dikke knuff voor Fay.
Afbeelding

Ilze

Berichtdoor Ilze » wo 17 apr 2019, 00:29

We zijn nu een week bezig met de medicatie maar het slaat naar mijn idee niet genoeg aan. Ik ga morgen bellen naar de dierenarts en advies vragen. De koppeling is niet meer nodig. De drie nieuwere ratjes gaan weer weg. Ik vind het heel jammer, maar heb het momenteel te druk en kan ze niet bieden wat ze nodig hebben. Ze gaan naar Steffie (Zit hier ook op het forum) de dames zullen gekoppeld worden aan haar ratje meissie. Ik had het ook liever anders zien gaan dat ik ze kon houden maar momenteel is het absoluut niet eerlijk voor ze, ze verdienen veel meer aandacht en dat kan ik ze nu niet bieden. Ik heb er alle vertrouwen in dat Steffie goed voor ze gaat zorgen dus dat is ook een geruststelling.
Baasje van 7 leuke ratjes met allemaal hun eigen kwaaltjes :rol:

Duivel, Cruella, Ella, Bella, Merkel, Fay, May

Overleden ratjes:

Silver, Sky

Ilze

Berichtdoor Ilze » wo 17 apr 2019, 22:34

Fay word morgen of overmorgen ingeslapen. De mediiacatie slaat niet aan en aangezien haar leeftijd heeft het volgens de dierenarts geen nut om verder te zoeken en eventueel te opereren. Nu valt de pijn nog mee maar het zal erger worden ik wil haar herinderen zoals ze al die tijd is geweest een spring in het veld en niet als een diertje die zwaar heeft geleden de laatste weken. Overigens heb ik ook besloten om duivel, cruella en Bella weg te doen. en te gaan stoppen met het forum. Ik ben echt geen tijd meer voor ratten hoe graag ik het ook zal willen ik heb het echt geprobeerd. Misschien dat ik over een jaartje of 2 weer aan deze schatten ga beginnnen voor voor nu is het even klaar. Ik wil iedereen die mij heeft geholpen op het forum nog even bedanken voor alle hulp die ik van hun heb gekregen. :liefd:
Baasje van 7 leuke ratjes met allemaal hun eigen kwaaltjes :rol:

Duivel, Cruella, Ella, Bella, Merkel, Fay, May

Overleden ratjes:

Silver, Sky