Updates

Nieuws en info.
Bloes
Contacteer:

Re: Updates

Berichtdoor Bloes » zo 05 nov 2017, 09:57

Hjördis schreef:Het is een vreselijke situatie geweest, eentje waarbij ik wenend naar huis reed, wenend bij de dierenarts binnenwandelde en thuis nog een paar keer in tranen uitbarste. Het is ongelooflijk dat mensen zo wreed kunnen zijn. :(

Dat kan ik me zó goed voorstellen. Het is ontzettend pijnlijk om zo direct geconfronteerd te worden met zoveel wreedheid. De tranen springen mij ook in de ogen als ik de foto's zie, laat staan als je er met je neus opstaat en die beestjes echt ziet (over)lijden. Werkelijk afschuwelijk. Des te meer respect voor alle mensen die zich inzetten voor de opvang van gedumpte dieren. Het is soms echt hartverscheurend, maar dat maakt jullie werk nog waardevoller. Gelukkig is dit alweer een tijdje geleden en weten we inmiddels dat de meeste ratjes het naar omstandigheden goed doen. Ik hoop dat ze een gouden huisje vinden en nooit meer narigheid meemaken. En ik hoop ook dat de dumper getroffen wordt door een hele berg bad karma. Knuffel voor jou, Hjördis. :troost:
Afbeelding
Zwartje, Friemel, Frunnik, Punky, Kenta, Zorro, Spooky, Boris,
Rambo, Rocky, Piemie, Misty, Rizzo, Fozzy, Dagobert, Freggle,
Kaatje, Zoef, Donald, Capo, Rover, Onyx, Kriep, Toffee, Helios,
Spekje, Apollo, Pretzel, Dolly, Tommy en Jerry.