Dyanna, mink berken vrouw, °05/16

Hier kun je posten over je ratjes die bij Ratopia vandaan komen.
Hjördis
Opvang Ratopia

Dyanna, mink berken vrouw, °05/16

Berichtdoor Hjördis » do 19 jan 2017, 09:14

Verblijft samen met haar 8 zussen en mama Yara bij Kayleigh te Sittard.
Mag verhuizen na 21 dagen observatie, dus vanaf 25 september. Verhuist het liefste met een van de zusjes.

Achtergrond
Dyanna komt uit de groep van 29 ratten. Zij is een dochter van Yara (het eerste nest).

Beschrijving
Dyanna is een leuke nieuwsgierige meid! Ze is de nieuwsgierigste van de hele groep. Ze vindt het leuk om bij je te zitten, maar ook om alles te onderzoeken.
Een beestje die vanalles wat wil :D

Update 26/09/'16
Dyanna is toch zo'n leuke meid :love: Ze is altijd de eerste die komt kijken en 9/10 keer ook de eerste die ik uit de kooi haal. Ik pak meestal gewoon eentje, want ze zien er allemaal hetzelfde uit en als ik dan kijk, dan is het bijna altijd het meisje met de blauwe streep, dus Dyanna :D
Loslopen op de bank vindt ze erg leuk, maar ze komt je ook van tijd tot tijd opzoeken :)

Update 02/11/'16
Die Dyanna toch! Het meisje dat mij echt altijd op staat te wachten en als ze toch slaapt, staat ze gelijk op om te komen kijken :love: Bang is ze vrijwel nergens meer voor! Deurtje gaat open en hoppa, mevrouw is er vandoor :P Geweldig!

Update 15/01/'17
Ik snap niet dat dit meisje nog niet geplaatst is! Ze is echt zo enorm leuk :love: Ze hoeft me maar te horen en ze wordt wakker en wilt aandacht hebben :D Houdt van ontsnappen, de wereld verkennen en ook van een knuffel op z'n tijd :love: Ik kan er verder niet zoveel van maken eigenlijk hihi Ze is gewoon echt super leuk :D

Op het filmpje onderaan is Dyanna te zien. Het is degene die rond 00:10 seconde op haar achterpootjes staat :)

Foto's
Asha_zpsel7bviqa.jpg

Dyanna_zpsvq1qmwfk.jpg

Dyanna2_zpsxuwrfk38.jpg

15/01/'17