Even voorstellen

Ben je nieuw op rattenland, stel je dan even hier voor.
Hylke

Even voorstellen

Berichtdoor Hylke » ma 10 feb 2020, 23:48

Hoi allemaal,

Mijn naam is Hylke, ik ben 25 jaar en woon in Geel, België. Ik dacht ik waag me nog eens aan het forumleven, want voor wie mij kent, zit ik al een jaar of 10 in de rattenwereld en bij de grote fora ben ik steeds lid geweest.

Ik heb in het verleden intensief ratjes opgevangen. Wat begonnen is als opvanggezin bij rattenopvang ratito is uitgegroeid tot medewerker zijn en daarna mee rattenopvang ratopia op te richten.

Helaas heb ik nu door te verhuizen naar een appartement geen ratjes meer. Mijn laatste ratjes zijn bij mijn moeder gebleven en enkele verhuist naar Jill van voormalig rattenopvang Apeldoorn (nu wild rats sanctuary).

In deze tien jaar heb ik buiten ratten ook intensief kleine knaagdieren opgevangen, gehouden en gekweekt. Inmiddels heb ik met grofweg elk gehouden klein knaagdier ervaring.

Momenteel heb ik nog een kweekgroepje afrikaanse dwergmuizen, en steppelemmingen waarmee ik nu een nestje heb. Daarnaast heb ik nog 3 fretten, 2 bidsprinkhanen en 1 haakneusslang.

Mijn hobby buiten dieren houden is vooral tattoos en piercings. Ik heb inmiddels al een mooie ink-collectie opgebouwd van +30 stuks.

Vragen, stel gerust!

Ik kijk er naar uit om actief op dit forum mee te draaien. Ga m’n best doen :ja:

Elian
Moderator
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Elian » di 11 feb 2020, 00:05

Jeeee Hylke, leuk dat je hier mee komt posten! :pom:

Ben je wel van plan ooit weer ratten te nemen?
Elian en een heleboel ratjes
Afbeelding

JinX
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor JinX » di 11 feb 2020, 00:57

Heey Hylke! Gezellig!!
Afbeelding
Logan, Kahn, Possum, Plague, Ironhide, Venom, Vengeance & Jayne!

Els
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Els » di 11 feb 2020, 09:07

:welkom:

Gezellig dat je erbij komt Hylke. rat jeej

Wij kunnen elkaar al echt heel erg lang.

Hylke

Berichtdoor Hylke » di 11 feb 2020, 16:43

Elian schreef:Jeeee Hylke, leuk dat je hier mee komt posten! :pom:

Ben je wel van plan ooit weer ratten te nemen?

Ik denk het niet, mijn vriend vind het allemaal oké, mijn beestjes, met mate. Maar ratten vind hij echt afschuwelijk dus ik denk niet dat er ooit nog ratjes gaan komen. Om eerlijk te zijn, sinds ik mijn fretten heb heb ik een nog sterkere band met hen tov. met ratjes dus ik denk dat ik het op de fretten en enkele muizenbakken hou.

Elian
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Elian » di 11 feb 2020, 20:02

Aahh dat is wel jammer, maar kan me voorstellend dat fretten die rol hebben "overgenomen" en ze leven natuurlijk ook een stuk langer. Ze zijn ook zo leuk... ooit neem ik ook fretjes. :open: En muisjes. En allerlei reptielen. :engel:
Elian en een heleboel ratjes
Afbeelding